چرا؟

شاهزاده خانم خجالتی

امروز مثل همیشه داشتم تو اینترنت این طرف و اون طرف میرفتم تا این که یه دفعه تصمیم گرفتم که به وبسایت های قدیمی هری پاتر سر بزنم

اما ای کاش سر نمیزدم

تمام وبسایت های هری پاتری دیگه در رابطه با هری پاتر به روز نمیشوند، حتی دمنتور هم دیگه مثل روز های اولش به روز نمیشه

همه چیز جوری شده که انگار هری پاتر زودتر از اون چیزی که باید و شاید از ذهن ها پاک شده، خیلی زودتر از اون چیزی که باید در قلب بعضی از هری پاتریست هایی که جزو اولین نفرات هری پاتریست ها بودن مرده (هرچند من جزوشون نیستم)

امروز بدجوری دلم گرفت، همین چند دقیقه پیش داشتم پیش خودم میگفتم که زمانی که هری پاتر هفت (قسمت دوم) اکران بشه، یعنی چند نفر از هری پاتر دل میکنن؟ چند نفر دیگه بهش اهمیت نمیدن؟ چند نفر برای همیشه با هری پاتر خداحافظی میکنن؟ چند تا وبسایت هاری پاتری به کل بسته میشه؟

نمیخوام روزی که هری پاتر تموم میشه به دمنتور سر بزنم، دلم میخواد همه بچه های هری پاتری رو جمع کنم، همه اونهایی که میگفتن هری پاتر بهترینه و امروز رولینگ رو دزد ادبی خطاب میکنن و فقط یه سوال، فقط یه سوال بپرسم:

چرا؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 آذر 1389برچسب:,ساعت 1:21 PM توسط شاهزاده خانم دورگه (هری جیمز پاتر)| |

Design By : Mihantheme